Monday, May 21, 2012

Açılış



Yok hayır, trafikteki kırmızı ışık değil. Arka plandaki fotoğraftan da anlayacağın üzere şu eskiden fotoğrafların basıldığı, “karanlık oda” denilen yerdeki aydınlatma ışığı. Bilmiyor olabilirsin diye söyleyim dedim, bir çok fotoğraf kağıdı bu kırmızı ışığa karşı hassas değildir, bu yüzden bu ışık altında çalışırkan kağıt zarar görmez. (Maalesef film işleme için aynı şey geçerli değil).

Uzun zamandır vardı birşeyler, ancak derleyebilecek motivasyonu buldum. Hem bir nevi arşiv de olsa iyi olur diye düşünmüştüm. İyi oldu.

Konsept:

Oxford blog için derki:

“A personal website or web page on which an individual records opinions, links to other sites, etc. on a regular basis.

Ben de bunu diyorum ya işte, herşey olabilir. Çöken Yunan ekonomisi, gittikten bile ardına bile bakmayan eski sevgili ya da eski kodak filmleri bu sitenin misafirleri olacaktır (eski sevgili gelir mi gerçekten bilmem).

Rastgele.

No comments:

Post a Comment