Saturday, April 27, 2013

Kontrast.

Sert olsun ışık. Olabildiğince. Sert olamıyorsa da hiç olmasın. Yokluğu, var"mış" gibilere tercih ettim.

Renkli mi zannediyorsun ki hayatı? Hepsi birbirine benziyor renk dediğin şeylerin. Hepsinin varacağı yer siyah ya da beyaz. Uzak dur sevmekten kırmızıdan, uzak dur ferahlıktan yeşilden, aydınlık zannetme sarıyla.

Gazete okumuyorum, televizyonum yıllardır yok. Ama bir şekilde görüyorum, bi yerde bir fabrikanın binası yıkılmış, yüzlerce ölü. Yüzler.. Nerede renk? Dünyada ne kadar güzel birşey olabilir ki bu renksizliği unutturacak? Bulamazsın. Tüm dünya yıllarca mutlu olsa da bir adamın ölümünden kıymetlimidir?

Hepsinin varacağı siyah ya da beyaz, varlık ya da yokluk. Hepsinin geleceği yer benim en baştan beri durduğum yer. Yıllarca boşuna koştum ama çok sonraları akıllandım. Artık enerjim kalmadı kovalamak için.

Bekliyorum ışıkla karanlığın buluştuğu yerde..


No comments:

Post a Comment