Sunday, November 24, 2013

Çekirge

Dolabı karıştırarak onun için ne hazırlayabilirim diye baktım. tozlarını sildiğim Praktica fena durmuyordu. Bir de Takumar'ın hala durduğunu görünce çok şaşırdım..

Praktica mekaniği sorunsuz idi. yağlamaya vs. gereksinim duymuyordu. Hatta farkettimki pozometresi dahi çalışıyordu!

Çekirge'me hazırladım bu seti.

Ben de bu makinelerde öğrenmiştim bir çok şeyi. Basit ve tamamen manuel kontrollü makineler. Şimdi o beş numara gözlüğüyle Praktica'nın vizöründen bakıp birşeyler öğrenecek ve bana daha az "N" ile başlayan sorular soracak. Belki merakı gelişecek ve gün gelecek bana Sensei demeyi bırakacak. Biliyorum günü gelince gidecek ama her foto çektiğinde hatırlanmak güzel.

Çok hızlı öğrenen biri olmadığı için de hemen kaçacak değil.



No comments:

Post a Comment