Wednesday, November 28, 2012

Aynı Saat Farklı Gün

Kaç gün geçtiğini hatırlamıyorum ama aynı saatler olsa gerek. Çünkü aynı saatlerde uyuyorum yıllardır, farklı saatlerde kalksam da.

Uyumadan önce seni düşündüğüme göre, bu saatlerde olsa gerek.

Seni aradım, yeni gelmiştin, yorgundun. güzel bir ses duyacaktım, soğuk deniz rüzgarı yemiş yüzüm ısınacaktı seni duyunca.

Seni tekrar tanıyacaktım aylardan sonra. Tekrar ısınacaktım karadeniz plajlarına ayaklarımızı gömmeye çalıştığımız günden sonra ilk kez.

Oysa sadece tanımakla kaldım, tekrar değildi.

Umutlarım çoktandır boşuna dönen bir dönme dolaptı.. Yine de ben hoşlanıyordum seyretmekten onu.

Bir makara filmi çekersin ancak yıkadıktan sonra anlarsın yanlış çekmişsin, emeğin boşuna gitmiştir, işte o gece böyle hissettim.

En az bir kişi yanlış yapmıştı.

No comments:

Post a Comment