Monday, January 7, 2013

Soğuk 2

Düz soğuk diye başlayacaktım ancak daha önce böyle birşey varmış.. "2" diyeyim dedim, dilbilgisi hocam buralarda olmaz diye düşündüm ve rakam ile yazdım.

Sabah soğuktu. içeri girdiğimde tasarımının inceliğinden çok etkilendiğim, hatta mükemmele yakın dediğim otel odasına girerken biliyorudm, bugün bir gecelik tatildi bana.

Normalde beni bilen bilir, yatak yataktır, mekan mekan. kiminle nerede olduğun önemlidir. Cehennemde sevgiliyle olmak mı cennette yalnız olmak mı sorusu bende hiç soru işareti bırakmadı, hiç bir zaman. oysa çok iyi bilinendi ki O gayet cehennemde yalnızlığı seçecekti.

Dışarısı karlıydı, ben içerde 200 yıl önce yapılan evlerde otururken "sen burada olsan nasıl huzurlu olurdun" diye düşündüm. Bana zor geldi bunu düşünmek; önce sadece senin burada olmanı, daha sonra senin huzurlu olmanı düşündüm.

Senin huzurlu olmanı düşünmek kolaydı, hatırladığım bir iki saniye vardı sanki, yüzünün güldüğü.




No comments:

Post a Comment