Sunday, August 18, 2013

Blood

Bir sevgiydi bunların grubunun ismi. bir müzikti çıkarttıkları her ses. ve sevdiğim insanları bazen benden daha çok etkileyendi. Beraber dinlememdi. Kimilerini ağlatır, kimilerini bana bağlardı, kimileri dinledikten sonra beni belki sevmesine rağmen yalnız kalmak isterdi, emin gibiydim beni severlerdi, ama öyle değilmiş idi belki, akılları başka yerlerdeymiş. Belki akılları yokmuş?

Ve sonra,

Everything I crave I become
Everything I left forgotten
Everything I love I become

Sonra bir bilgisayar açıldığında parça çalardı. Hep bunlar olurdu. Hep ufak bir tını ve arka planda hep sevişirdik. Dünya kısa, yollar uzundu. Kavuşmak zordu. Sevişmekten başka kahvaltı yapardık, kimi şarap içerdi, kimi çay, kimi şiir okurdu, kimi şiir olurdu.

Ve en başında herşey Beşiktaş'ta başlar. Kahve içeriz, kitapçıda buluşuruz kahvaltı yaparız münferit zamanlarda. Sen bazen çayı seversin, bazen kahveyi, bazen ilk öpücüğümde utanırsın, bazen ilk sen öpersin. Ve sen denizi görünce sevinirsin Ankara'da geçen onca zamana rağmen. Sen yine de bende kalmayı severdin bazen, küçük bir odada iki kişi olunca en çok sevdiğin şeyi, yani sarılmayı yapmak zorunda kalıyorduk, belki ondan. Sen soğuk kış günlerinde ısınmak için sımsıkıca işte böyle sarılırdın, beni de ısıtırdın İstanbul'un en orta yerinde hep en soğuk evin kendi evim olmasını istedim bu yüzden. Sonra uzaklara gittin ama tanrı beni seviyormuş, kış çetin değildi ve yaz bir insanın yanında olunamayacak kadar sıcak.

Şimdi kış geliyor biliyorum. Senden emin değilim.


No comments:

Post a Comment