Friday, April 10, 2015

"Ne seninle ne sensiz" ya da bir garip şiiri

Sokaklarda sen varmışsın gibi, 
Ürkerek bakıyorum beraber kahve yudumladığımız kafelere
Cevapsız bırakıyorum, hızlı adımlarla uzaklaştırıyorum
Garsonların sorularını: "birisine mi bakmıştınız?"

Senden sonra şehir hiç değişmedi,
Sokak isimleri, trafik yön işaretleri, kırmızı ışıktaki dilenciler.
Durdu sanki zaman, sonsuz bir uyku içerisinde, aynı ben:
Hep birlikte "seni bekliyoruz" şarkılarını söylüyoruz.

Belki şimdi sen, uzak şehirde güneşi gördüm diye seviniyorsun,
Benden birkaç dakika daha erken ve daha fazla.
Ve daha sıcak insanları, sakin sokakları, güzel yemekleri.
Artık deniz kokuyorsundur, mavi gözlerinle. 

Sen gittin belki, burada hiçbir şey değişmedi
Bir eksik ya da bir fazla,
Milyonlar için;
Birşey değişmedi.

No comments:

Post a Comment