Friday, July 12, 2013

Şimdi

-Benimle evlenmeyi hiç düşündün mü?
-Evet,
-Sonra?
-Sonra bir daha düşündüm, bir daha, bir daha ve işin içinden çıkamadım. En sonunda düşünmemeye karar verdim.

En azından dürüsttü ve elimdeki Londra biletine sebep olmuştu. Şimdi ben onun kokusunu hissetmeyeceğine emin olduğum topraklara kaçacaktım. Belki daha da ötesi. Aklımın bir köşesinde beni sevmemesine rağmen sanat eseri peynir tabakları, aldığımız şaraplara aynı yorumlar, uyurken bana sarılma çabaları duruyorken kendimi onun beni sevmediğine inandırmak nasıl olacaktı. Gerçeğin ne olduğunu unutalı, onun bana "barış çubuğu"nu uzatalı 8 ay olmuştu.

Zorlandığım soruda cevabı boş bırakmak yerine sallamış oldum. Tutmadı (sanırım). Sonucunda elimde bu köhne kırmızı beyaz biletle dış hatlar terminalinde bekliyorum şimdi.

No comments:

Post a Comment